Våren här?

Ja  det känns så iallafall.! Är så underbart väder ute nu. Varmt och soligt och bart på vägen. Man längtar så till sommaren och studenten:) Hängde upp Bf flaggan igår fast den blev nedtagen idag :( Men det kändes så bra när vi hängde upp den :) Projektarbete ska vara inne om en månad nu. börjar få lite panik. Men tror vi kommer ha en jätte bra redovisning:) Hoppas Vi får våran Svenska uppgift också så vi får göra klart den någon gång.. Vill verkligen ha ett VG! Ja nu har min lärare äntligen fått tag på min handledare. Han har nämligen inte skrivt något omdöme än. det var över en månad sen jag gjorde min praktik. men bättre sent än aldrig.... Skönt att det snart är helg:) kommer bli kul. helst om jag å linn ska hitta på nå bus imorgon. man vet aldrig vad som kan hända:P men jag tro kvällen kommer involver Tacolåda och chips. bruka bli så när man är med linn.. haha. Ne nu ska jag försöka städa så det inte ser ut som en ry kase när jag får främmande i helgen:P Känns jobbig men det måste göras. Min telefon har ju även gått sönder! Förstå inte hur den kan gå sönder när man kopplar den till en dator :/ Hoppas bara det är batteriet som har rykt  eller nått.. Vill inte köpa en ny telefon just nu. har viktigare å lägga ut på.. det är ju snart studenten. Har även fixat en bal dejt. ska bli kul att gå med någon dit:) Ne nu ska jag käka nått innan jag sädar..  Tjilevippen!
                                                                   image15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback