Suuk

Ja idag har jag varit sjuk :/ Inge roligt å ba ligga i sägen en hel dag men va gör man..
Får se hur det blir med nån ikea resa på Fredag. Hoppas jag blir frisk innan det :)
Hade ju även tänkt fara på 3P på lördag men känner jag mig så här lär jag ju inte dricka iallafall får väl vara chaffis som vanligt nu förtiden:P

Iförrgår surra jag med Linn å insåg hur mycket jag saknar henne! Tur hon kommer hem vid Jul så jag hoppas verkligen att jag får träffa hon då :) sen så måste jag ju fara ner å hälsa på henne också!

Nu är det bara 2 veckor kvar till vi ska fara.. tess kommer imorgon så vi ska kolla i taxfree katalgen och beställa lite :) Längtar så hemskt till vi ska fara ska bli så kul.! Hoppas man blir lite brun då också:)

Kommentarer
» V.U

naaw ;)

2007-11-21 // 22:39:08
URL: http://versionugly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback