Måndag full av skratt

Idag har jag och Mia varit i Umeå och Shoppat järne;) Dagen började med att jag klev upp ca halv 8 och fixade i ordning mig.. sen körde jag in till stan å hämtade upp Mia sen började det roliga :)
Det mesta vi gjort idag är att skratta!! Vi åt en underbart god lunch på Eurasia, REKOMMENDERAR!!
Sen handla vi och sen handla vi lite mer å till slut lite mer... Blev rätt mycket. ;) Köpte 2 bälten på rean. sen blev det en Tissha från wear it.. en "tunika" från Gina Tricot. 2 linnen från Nicole som ser lika dan ut typ men olik färg och en är en liten slitz bak på.. Mycket fina...Köpte även ett par Solglassisar från Veromoda också för 50 spänn.. billig.. fast det var väl allt jag handlade idag egentligen.. Mesta på rean.. Köpte även ett par 2/3 mjukis byx och en sporttopp.
Mia handlade rätt mycket hon me :)
Medan jag står och väntar på Mia på Nicole dyker mina 2 kusiner från domsjö upp, lite roligt att se dom:)
Efter vi gått klart på stan så for vi ut mot strömspilen men där hitta bara Mia en kofta så vi for hem.
När vi kom till stan drog vi in till bror en sväng så jag lämnade mina förlovningspresent till han. han blev glad:P
Vi åt även på Max. mm... Å gissa vad!? Vi blev uppraggade av 2 st UVS pojkar :P konstiga typer.
Dags för sängen nu, kanske drar på en film för lär ju ändå inte kunna somna :/ Blir jobb imorgon..

På torsdag är det ju alla hjärtans dag!? Vad ska man ge sin pojkvän? eller ska man skita i att ge nått? :P
ja å martin ska no vara med Stefan å Mia då tror jag, Å hitta på nå mysigt:)

Var roligt att höra din röst idag Linn...hoppas allt går bra på Onsdag;)

Love

Kommentarer
» Linn

Alla hjärtans dag är ju överskattat BLÄ! haha! men jag slipper iaf vara ensam för P kommer ju ;)

2008-02-12 // 18:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback