Ledig igen:)

Känns skönt att vara ledig nu i 3 dagar.. blir bara till att vila upp sig inför jobb i helgen :/
Känns inge roligt att jobba om Martin kommer hem i helgen:(
Nu ligger jag och kollar på en förtrollad romans och har på Abtronicen :)

Mitt paket har även kommit från Ellos så pappa måste fara och hämta ut det imorgon på väg hem från jobbet..
Längtar till jag får öppna det.. Hoppas bara att jag kan ha alla saker jag beställt.. annars blir jag argh!


Det var en gång en kille som hete bo en dag cyklade han över en bro och skrek
- Hej jag heter Bo och jag cyklar över en Bro.
En dag såg han en snygg tjej på Bron och dem bestämnde att dem skulle träffas under bron i natt där ingen kunde se dem.
Så kom mannen till bron där kvinnan väntade,
kvinnan sa
- ska vi ha sex så får du köra in den där bak för jag har min mens
-okej sa han och körde in den och skrek hejsan hoppsan jag heter Bo och jag gökar under en bro.
-Då skrek kvinnan hej jag heter kjell och jag är utklädd ikväll.

Kommentarer
» Linn

nej jag vet. söker ledigt för det just nu ;)

2008-01-22 // 16:43:42
» Sandra

det gick bra :) va så himmla lite folk dock. va typ 40 pers där :P

2008-02-01 // 11:17:34
URL: http://sandraliksom.blogg.se
» Therese

Nu vill vi ha uppdatering snart!

Emeliebystrom.bilddagboken.se

2008-02-04 // 08:28:25
URL: http://www.freewebs.com/castorbriard/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback