Guten morgen!

Vaknade för en halv timma sen. skulle kliva upp tidigt för jag trodde det skulle fortsätta vara fint väder. När jag for hem från jobbet vid halv 8 var det strålande sol..
Bara 1 natt kvar nu! :) Yeey imorgon blir det också till att kliva upp tidigt. Blir nog en tripp på stan om jag har någon snäll själ som vill följa med mig. ;) Efter det blir det nog bara en väldigt lugn kväll! På lördag drar vi upp till Åsele en sväng, träffa gamla kompisar så det blir roligt.
NU är det bara en vecka kvar älskling.! Längtar som bara den. Ska bli skönt att åka iväg en sväng å bara ha roligt.

Kommentarer
» Tess å la familja

jag är i Åsele på lördag med :-)

2008-07-18 // 08:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback