Bear day

Idag har jag och Samuel varit på björnadagen. Men var inte så intressant där förutom vissa folk :P Efter det drog vi till bjästa och handlade lite mat sen drog vi ut på Kläppa där S bor och grillade. Mumms mumms. Sen satt vi och kollade på matchen. ingen höjdar match eftersom dom förlorade när det var typ en minut kvar! dåligt. Sen så skjutsade jag dom på någon fest sen drog jag hem.. klokt val av mig för nu känner ja hur huvudet snart sprängs. dags för en värktablett.! Imorgon är det dags för match. första kl 13 så vi har samling kvart i 12. Och för er som inte vet det så tränar jag ju barn födda -00, 01. Är riktigt roligt må jag säga, men jag jobbar så mycke kvällar och helger så jag missar många träningar och matcher :(
Ne nu är det dags att sova.. Godnatt

dagens:



Kommentarer
» V

Söt klänning där :)

2008-06-15 // 19:20:16
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback