tattoo

Är halv sugen på att göra en tatuering vet hur jag vill ha den också. Men det blir väl inte förren i höst efter bad säsongen är slut, så jag hinner väl ändra mig.

Denna ängel vill jag ha med rött hår som mig och lite vitt i ögonen och en ros som är grön och röd eller något annat som är grönt i eftersom det är min favorit färg:) sen vill jag ha texten Tro Hopp Och Kärlek över eller under..
Skulle vilja ha den antingen på övre ryggen eller svanken.. Vill ju som kunna dölja den ibland också så ryggen är ju ett ganska bra ställe tycker jag..

Så vad tycker ni?

Kommentarer
» Linn

Naaw ska vi göra tillsammans ;) du vettu vill du typ följa mig den 4 juli och göra den jag ska göra på underarmen? love u babay

2008-06-16 // 07:44:57
URL: http://osterberglinn.blogg.se/
» V

Men sicken snygg! Blir säkert urtjusigt :)

2008-06-17 // 17:45:03
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback