Rip renen.......

Vilken dag det var igår. Har nog inte skrattat så mycket på flera år..
Jag drog till Solberg med jocke,anton,christian och alex vid 9 så vi var framme strax efter 10..
Då hyrde jag ett par slalomskidor :) Har inte åkt det jätte länge, men det gick bra!.
Ramlade bara 3 gånger och alla dom var på sista åket då vi åkte offpist. :P
Hmm.. för Christian gick det sämre. Men hans vurpor var faktiskt riktigt snygga.. Haha, or not!
Sen for vi hem vid 16 då backen stängde. På väg hem så ser vi en ren som ligger på vägen och inte rör sig typ. Och när vi kommer närmare blir den så skrämd att den försöker ta sig upp men benen bara viker sig :( Han hade blivit påkörd av någon idiot som inte stannade!!! fan.. ett horn var av och ett bak ben ....
Så vi ringde polisen och dom frågade om inte vi kunde ta ihjäl den!??? Vilken jävla fråga.. Sen ringde vi 112 och frågade om dom kunde koppla till bredby polisen..då säger dom men dom jobbar väl och har grejjer och göra typ...
Fan!!! Sen kom vi på att vi skulle ringa 118118 och fråga efter nummret...Till slut fick vi tag på en och hon berättade att polis var på väg... hmm Tog ca 40 minuter men ja ja.. Dom kom ju iallfall.. En utav dom skulle gå och skjuta den då kommer han tillbaka och säger att han bara går iväg... Tro väl jag det han var väl rädd. Då skulle dom ringa till någon som skulle komma med hunden och spåra upp den.... Så vi for hem.. Så nu hoppas jag dom tagit ihjäl han.så han slipper lida.. Var så otäckt och se han :(

Senare på kvällen for vi till Christian och kollade på hockey och fotboll... Har lärt mig att man inte ska blanda Mintu och rödvin!!! ingen bra mix.. Bläää mådde inte så bra av det igår.. Hahaha...

Kommentarer
» Maria

hehe, nja jag har min favorit :D fru Beckham, alltid sån klass och stil på henne :D

2008-03-27 // 12:29:37
URL: http://mariasplace.blogg.se
» Fatma

hände så för oss med en gång men då var det en älg..

2008-03-27 // 16:16:46
URL: http://fatmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback