Oscarsgalan 2008

Igår var vi bjuden på oscarsgala in the goldcoast. Var mycket trevligt. Även fast jag var nykter.. Det bjöds på underhållning och lekar.. Många hade även klätt ut sig fint. Marge,pamela anderson,laura croft, jack black, jack sparrow, marilyn monroe,lasse kongo,Greger, audrey hepburn, zorro mm...roligt hade vi iallafall...
Idag har jag varir väldigt hängig och nere. tro det är förkylnin på väg:( Sen har jag ju varit nere för att samuel skulle fara ikväll.. Är så tomt utan han..Men men...
Ja Therese jag har ju glömt at nämna förra helgen. Förra helgen så var vi nämligen hos min kusin i Umeå och blev bjuden på en fest måltid. Snacks, förrätt, varmrätt och efterätt. Var så otroligt mumsigt.. Tack för en trevlig kväll.!
Och snart sticker ni till Thailand. är inte alls avis!!!..... Vill bara bort till ett varmar land nu.. Sitter i lgnht och fryser som ett tok.. är runt 17 grader....har tänt en massa ljus men det hjälper inte... Ska nog lägga mig snart, börjar bli trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback