Fredag den 13:e

Var ner på stan med syrran idag. Blev en nya börs. behövdes verkligen. Nu när man börjar bli vuxen har man alldelens för många kort. så nu vart det en större där jag får plats med alla...
Idag gjorde jag kyckling spett med glaze och couscous sallad till mig ris till samuel som inte äter couscous..
När han komme hem från jobbet så hade han varit och köpt rosor! Han är för jävla gullig den där killen ;)
Imorgon ska jag bjuda han på god frukost sen blir det till att sätta sig i bilen och fara till Moliden ska fara och grilla och åka snowracer med anna-lena och alex och kika på hennes hundvalpar.. Sen blir det till att bjuda han på go middag med fläskfile och grejor.. :)

Kommentarer
» mami

ni e för gulliga med varandra

2009-02-13 // 19:18:25
» linnsan

gah lyllos... får nog inget alls... men men..

2009-02-14 // 11:16:32
URL: http://osterberglinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback