Helgen som varit..

I lördags var vi ju ute och grillade och åkte snowracer med anna-lena och Alex.. Riktigt mysigt var det...
Efter det for vi hem och kollade på hockey (som inte var planerat, jag hade planerat en god middag men..)
hehe. Sen på kvällen for vi till L o P och umgick lite innan dom for ut..
I söndags var det tänkt att vi skulle fara och åka skoter i Holmen men skotern gick inte som den skulle så det blev inget.
På kvällen var vi bjuden på mat hos Kalle och Siv-inger..

Fick något tok ryck nu och slängde in 2 maskiner och hade tänkt dammsuga eftersom jag jobbar imorgon och ska hem till moliden på onsdag så jag hinner som inte städa..

Ska se om jag får in några bilder sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback