NHL 2009


Tror verkligen jag och linn skulle passa in där, ot not! men duktiga var vi.. synd att det ska göra så ont i fötterna..
Vill att samuel ska komma hem. är så tråkigt här i lght utan han..Han kommer hem om 1.5tim. Så inte så länge kvar..
Ikväll hade vi tänkt fara och hyra en film och bara mysa ner i soffan. Om det inte blir någon av filmerna vi har här hemma.
Har ju köpt Kalle och choklad fabriken :) den måste jag se någon dag.. Synd att dom andra 2 blu-ray filmerna jag köpte inte funkar. Dåligt dåligt.. Imorgon ska vi ner till sundsvall. Och en sväng in på ikea om jag får bestämma. Sen ska vi till samuels moster m fam..
Mamma förresten. The Hills har maraton på Mtv idag och imorgon! ;)


en halv dålig bild men,,,

Kommentarer
» mami

i know

2009-01-03 // 19:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback