Vilken dag.

Dagen började inte så bra då jag kollade ut och såg all snö!. Traktorn hade typ stängt in min bil med en stor snö hög. Efter en halv timme i bilen kunde jag äntligen ta mig ut. Då for jag och hämtade Marina och for in till stan på arbetsförmedlingen och skrev in mig så jag får någon A-kassa nu när jag är arbetslös. Sitter bara och väntar på arbetsgivarintygen så jag kan skicka in papprena..
Hoppas samuel kommer hem snart så vi hinner fara och handla ikväll. Har nästan inge mat hemma..
Sen skulle vi behöva städa också men det får nog bli imorgon för ikväll ska samuels bror komma hit så vi ska se film..
Vad klåen ska jag hitta på ihelgen nu när samuel far bort? kanske blir en sväng på relaxen eller nått..
Har ni något förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback