Snart ny vecka och nya tag!

Imorgon börjar jag kl 8. det blir väl som en inskolning typ. Sen jobbar jag tis ons tors. 8-13.
Känns kul att prova något nytt nu :)
Idag var vi ju ute och fiskade, Vem drog största fisken? Jo jag!. haha ;) Jag var tvungen att kasta upp den ur vattnet för den lossnade från kroken i hålet och höll på att fara, men jag hann dit.
Sen kom albin alma och linda och åt middag. Är helt slut efter att ha lekt med Albin ;)

Sthlm i Maj? haha. Mettalica vart ju inställt så det blir en ny spelning. Och då kanske jag får följa med samuel ner HOPPAS JAG!!. ;)
Ne kanske man ska lägga sig och sova så man e pigg och alert imorgon.
Samuel jag saknar dig men imorgon ses vi..
. Puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback