En ny vecka.

Tiden rusar bara förbi. Vilket är skönt då man jobbar :) Igår kväll la vi in en massa bilder på datorn och insåg att vi inte lagt in något sen början av juni! skämmes på oss. Men de ska väl bli lite bättre nu då vi har en ny dator..
Förra veckan var det tänkt att vi skulle köpa en ny bäddmadrass till vår säng, en 180 eftersom annars åker bara madrasserna iväg. Men vi hade sån otur att erbjudandet gick ut dan innan. Men idag då vi fick hem jyskbladet var den återigen på rea! Så imorgon blir det nog en svängoch inhandla den :)

Igår fick jag en glad överraskning när jag kom hem! Hela lägenheten var städad! Det kan jag erkänna att jag inte är bortskämd med ;) men roligt var det...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback