Satc

Har börjat kolla om på serien sex and the city. Det är ju så bra. Längtar till andra filmen också kommer ut men det är inte förren den 2 November!! Hur länge som helst dit ju.

Ikväll blir det tidig kväll för mig. sovit kanske 3 timmar i natt på grund av grannjävlarna. Det var okej när dom hade sex förut det gick ju över fort, men inatt då skrek dom på varandra så jag kunde inte sova. Det är väl typiskt då man ska upp coh jobba 12 timmars. Imorgon är det 13 timmar jag ska jobba så inatt hoppas jag att dom är tyst!! Och jag hoppas samuel är tyst och skötsam när han kommer hem från krogen ;)


Kommentarer
» I väntan på Liten - Gravid i vecka 21

Men huuuaa, hatar att lyssna på grannarnas både trevliga och inte så trevliga stunder :/

2010-08-23 // 16:28:25
URL: http://madeleiene.blogg.se/
» I väntan på Liten - Gravid i vecka 21

Taaack! Själv är jag lite ovan, men vänjer mig nog :P När är det ni ska på RUL? Snart väl? :D

2010-08-24 // 09:45:11
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback