66 dagar kvar...

Shit vad tiden bara rusar iväg nu tycker jag. Bara 66 dagar till det beräknade datumet.
Har inte hunnit skaffa alla saker än så jag börjar känna mig lite stressad eftersom jag gissar på att sista månaden kommer jag bara vara sängliggandes och inte orka med så mycket. Tur att det viktigaste är klart iallafall så som barnvagn, kläder, babyskydd, Tullan(dock inte madrass, täcke och kudde), lite små blöjor, och näsfrida..

Är det något ni kommer på som man bör ha hemma då bebisen kommer hem från bb ?

Kommentarer
» Anna westman

Hm ja du en liten lista kanske!



Babyvakt (köpte vi iaf) super bra att ha

Bad termometer

Kräkdukar( rekomenderar ikeas)

Inotyol (världens bästa salva kan jag lova)



Ett förslag om du inte redan fått det.

Ta med dig ett block och en penna, man glömmer saker så himla fort. Jag skrev ner saker från förlossningen mina första tankar osv. Första mötet med den nya familjemedlemmen. Ångrar det inte för nu har jag gjort en bok om våra tankar med bilder och så.



Lycka till kram

2010-12-06 // 00:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback