Namn till bebis? Ja har fått en fråga om v...

Namn till bebis? Ja har fått en fråga om vi har funderat på något namn till bebis och det har vi verkligen gjort men inte riktigt bestämt oss. Det namn jag har högst på listan just nu är edwin. Det namnet finns på båda våra släkter. Sen om det skulle råka vara en tjej som tittar ut (vi är inställd just nu på en pojk efter ul men man kan inte vara hundra) så gillar jag elize. Det är en blandning av alice och elsa som min mormor och farmor heter. Vill inte bestämma just nu utan vi får se då den pluppar ut och vad som passar vår vackra skapelse :) är det någon som har namn förslag så är dom varmt välkomna!


Kommentarer
» Rebecca

Hej jo den växer, det är ju en liten kula mn har :) Jo just idag så hade jag på smörgåstårta och ibland kan jag få ett riktigt socker sug det är jobbigt!! Fint namn! edwin jag är inne på edward fast det har vi inte sagt till så många då jag vill det ska vara lite hemligt du vet ;) Kram och hoppas allt är bra

2010-12-29 // 23:54:17
URL: http://aspegrenrebecca.blogg.se/
» Mami

nicanor

2010-12-30 // 14:37:16
» Madeleine - Mamma till Lova

Båda namnen låter superduperfina! Och tänk att våra små inte längre är/kommer bli lika gamla, fy på Lova som hade så bråttom ut, haha :D Hoppas att allt är bra med er! Gott nytt år, Kram

2010-12-30 // 22:03:16
URL: http://madeleines.se
» Stina

ett favoritnamn jag har är Elwin,det är ju lite liknande Edwin!

2010-12-30 // 23:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback