Vira blåtira!

Ja igår va rakt ingen höjdar dag. Eller den var helt underbar men inte då allt gick helt fel....
Vi åkte upp till farmor med skotern för att fara ut på en sjö och fiska och njuta i det underbar vädret.
Och jag skulle bara prov köra skotern en liten bit men jag fick inte igång den så samuel skulle dra igång den, Jag hann inte ens ta ett steg bakåt så började samuel dra i en väldans fart och hans armbåge hamnade strax under mitt öga. Jag sätter mig ner på backen och funderar över vad som egentligen har hänt. Har jag ont eller blöder jag? Jag springer in till mamma för att berätta men jag Skrattar och gråter samtidigt så jag får inte ur mig ett ord. När jag ser mig i spegeln så ser jag den fina blåa kullen under ögat!! Jag minns att jag sa någonting om att jag var ful och såg hemsk ut. Haha.. Om inte det var nog den dagen så iallafall när vi skulle hem så går samuel ut och startar bilen och häcktar på släpet och ska tillbaka in i bilen så låser den sig själv och vi kommer inte in i den.. Jag tänker vi vi kan ju bara fara hem till lägenheten och hämta reserv nycklen. Men nej. Båda våra lägenhets nycklarna är ju inne i bilen! Hur som haver fick vi tillslut tag på en snäll kille som komme och öppnade lägenheten till oss. :)

Dagen det hände...

Dagen efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback