Hej mitt vinterland!

Igår snöade det på mest hela dagen. Men någon snöstorm såg vi inte till. Men hade det varit södra sverige hade det nog varit full kaos. Idag blir det mest lugnt. Ska hämta upp Sus så vi kan åka och handla lite. (Hon är beräknad att föda imorgon!) Tänk om vattnet går i min bil? haha. Sen blir det hem och slänga ihop någon enkel middag vi kan ta med oss ut till huset för ikväll blir det fullrulle med golvläggning och lackning av vedförvaringen samt rengöra den nya fläkten vi ska sätta in. Gissar även på att det behövs skottas där ute också..
 Hoppas ni får en bra dag!



¨

Jag gillade min hårfärg i våras. Riktigt rött. Men jag tro jag är för lat för att färga det igen. Jobbigt med utväxt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback