Måndag 25 okt

Nu är det väl bara en vecka kvar till vi får tillgång till huset. samtidigt som jag längtar känns det jobbigt också nu när jag har så här ont. Jag kommer ju vilja städa ur den här lägenheten själv och vill ju vara med och flytta men men.
Idag är jag helt orkeslös. Ryggen värker vad jag än gör :(  Men jag vill ju stöka undan här så det ser någorlunda snyggt ut.. Får se hur mycket jag orkar göra.. Det är jobbigt när man vill så mycket men kroppen säger ifrån :(
Lillen i magen han kickar på som vanligt, sparkarna blir bara hårdare och hårdare :)

Idag blir det då en halv lax till middag med pressad pot och kall sås. :) mumms...
Får se om det kommer upp någon bra bild sedan..

Och ja Mia det kommer fler bilder på magen snart också :)

Kommentarer
» lucke

Hejsan, planer för kvällen? :)

2010-10-25 // 14:46:21
URL: http://modegrabben.blogg.se/
» ami

Spännande, det är första gången jag besöker din blogg. Vilken vecka är du i?

2010-10-25 // 14:48:41
URL: http://cocoproduction.blogg.se/
» Rebecca

Hej!

Okej ja det var billigt för en ny. Jag är inne på en emmaljunga city cross med en citykorg eller en hårdlift till kollar för fullt på blocket för en ny kostar nästan 8000 och det tänker jag inte lägga på en vagn:) Hihi såg att de var någon du sa att det skulle komma fler bilder på magen:) Jag har inte vågat ta nå bilder än när det knappt syns, får väl se när den tvär gäser haha :) Ha det bra

2010-10-25 // 16:01:36
URL: http://aspegrenrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback