Mys i Soffan

Det har varit fullt upp idag så jag är helt knäckt. Efter jobbet blev det lunch på max med Sus, en sväng på barnenshus och köpte näsfrida, nappflaska och en dinglis. Billigt blev det också eftersom jag hade presentkort. Sen åkte vi till Strömsknallen där köpte jag ett par vinterskor (Supermysiga och varma) och ett par gästtofflor till huset.
Sen åkte jag och Sam på harjus och kollade på tapeter i 1.5 tim! Men ändå hittade vi ingen riktig Wow tapet men några som tål att tänkas på.. Sen blev det storhandling och nu är jag helt slut på i kroppen! Håller på göra varm nyponsoppa med mandelbiskvier vi ska mummsa med framför tvn..


Kommentarer
» I väntan på Liten - Gravid i vecka 30

Vad blev det för Diinglis? :D

2010-10-27 // 10:58:52
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback