Söndag

Idag är det väl tänkt att man ska gå och rösta. Är nu helt hundra på vad jag ska rösta och är nöjd med mitt beslut :) Linn har varit här ikväll och vi har bara snackat en massa skit :P Så skönt att få prata ut lite. Nu sen jag blivit gravid tycker jag att jag blivit mindre social pga att jag mått så dåligt och helst inte velat gå ut. Men jag hoppas det vänder snart. Införskaffade mig ett bälte idag som jag hoppas ska ge ett bra stöd för ryggen mm..


Här kommer en liten bild på maten som jag bjöd på igår.

Kommentarer
» I väntan på Liten - Gravid i vecka 25

Nej vet du vad! Jag kan inte ens läsa dina matinlägg utan att bli helt galen! När vi ses så bara måste du bjuda på mat, du verkar så himla duktig :)



Kul att det är en bekant med, det blir så himla mycket roligare då ju :)

2010-09-20 // 15:50:01
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback