Superstjärna?


Det är en liten vilde som växer i min mage! Ibland sparkar han så hårt att man blir rädd att han ska sparka sig ur magen. Jag tro det kommer bli en bra fotboll eller hockey spelare. Igår då vi var på hockeyn och alla klappade och hejjade på då började han sparka och vrida sig i magen :)
Idag har jag införskaffat mig en kameraväska till min fina kamera! Kommer bli överfullt med bilder på datorn snart. Tur jag har en extern hårddisk också.. Var även och kollade på tapeter idag men hittade inte så mycket fint. Jag vill ha en lite mönstrad men ändå välidigt diskret tapet... Det var mest färger och tråkiga tapeter jag hittade. Hur som haver så är det ju ett tag kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback