Vilken j*vla dag alltså

Det började med att jag vaknade inatt vid halv 3 och typ varit vaken sen dess. Har haft så ont i ryggen att jag inte vetat hur ja ska ligga som.. Sen då det var tänkt att jag skulle kliva upp för att göra mig färdig inför Rcm marknaden kom jag inte upp ur sängen! Så det blev ingen marknad för mig :( När jag äntligen kom upp ur sängen åkte jag och handlade mat till grabbarna som var och arbetade och så var dom inte ens där. väntade i 30 min och 7 samtal senare utan svar begav jag mig hem! lessare än någonsin. Och nu har Samuel åkt och kollat på hockyn så jag är själv. Och inget av dessa blir bättre av att jag är gravid och hormonerna svämmar över!! Men han har lovat mys när han kommer hem så det ska ja banne mig ha!... Skönt att få skriva av sig lite grann iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback