Äntligen

Nu har jag äntligen fått en tid hos läkaren men inte förren den 5 maj. Jag har sånna besvär nu att jag helst bara vill sitta hemma och inte fara någonstans. Har haft problem med magen många år men nu är det som värst..
Sen har jag även fått en tid hos tandläken vilket jag verkligen gruvar mig för.. Är jätte dålig på att borsta tänderna nu när man har lillen så några hål lär jag ju ha..

Kommer inga bilder nu heller och inte ikväll.. Nu för att jag inte har ork för Edwin sovit så dåligt och Ikväll ska vi bara mysa ner oss eftersom vi firar 3 år! Kan ni fatta 3 år?? Det har verkligen varit den finaste tiden i mitt liv

Kommentarer
» katja

Inge roligt å höra att du har ont å sådär :(

Hoppas det blir bättre fort!'

Grattis på 3årsdagen da eller vad man säg :D! <3

2011-04-27 // 00:10:11
URL: http://katjaasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback