Fredag!

Äntligen är det helg! Jag klarade hela veckan själv! Är så glad att det har gått så bra. Är lite trött men vem är inte det? Har nyss skurat golvet här nere för det är majskrok över allt! Vi har ju ett litrt majskrokmonster som e besatt av dom :) nu kryper han för fullt på golvet här framför mig. Eller han kryper väl inte riktigt utan han snurrar runt å her upp sig å trycker i från :P det ser ju så roligt ut. Det kommer upp ett litet middagstips sedan också! Ha en underbar helg för det tänker jag ha med kubbyra imorgon edwin sover hos mormor lör natt så vi kan åka på nolia mässan på sön.

Kommentarer
» Fanny

Hej!

vill du ha chansen att vinna ett valfritt Iphone skal? anmäll dej då till min tävling :)

Kram

2011-08-08 // 10:37:48
URL: http://fannynordst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback