Fredag!

Tiden bara rusar förbi nu förtiden. Lillen pojken blev en månad igår! Men jag tycker inte han är så liten längre. När han föddes var stl 44 på bodysarna helt okej. Nu idag har han både 50 men kan även ha vissa kläder i 56! Han växer så det knakar. Vi var ju till Bm i måndags för vägning och mätning. Han väger nu 3250g och är 53.2 cm!
Nästa fredag då är det dags för första läkarbesöket :)
Igår var vi och beställde ringar. Innan var jag nog mest inställd på en vanlig slät men väl där vart jag förälskad i en med lite mönster. Så nu går jag bara och längtar till vi får hämta ut dom nästa fredag! :)

Kommentarer
» Rebecca

Åh ska ni förlova er man får gratulera då ;) Vi firar snart ett år som förlovade ;) Kanske bebis kommer på årsdagen och även på gubbens födelsedag :) Men ännu en gång grattis ;)

2011-02-18 // 17:27:06
URL: http://aspegrenrebecca.blogg.se/
» Erika

Så söt! :)

2011-02-18 // 17:43:08
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback