Överraskad!

Åhh vilken underbar kväll vi hade igår.. Vi började med att äta planksteken som blev riktigt bra om jag får säga de själv :) Sen fick jag 10 vackra rosor av Samuel och vi satt oss ner i soffan för att avnjuta efterrätten.
Då ber han mig kolla bort och jag hör hur han pratar med Edwin och frågar vad tror du mamma kommer tycka om det här. Sen ber han mig vända mig om och då ser jag ringarna! Då brast jag ut i gråt. Han kan verkligen vara romantisk den där karln!. Så vi ska till Guldfynd någon dag och titta ut ringarna och få dom graverad. Det var ju bara låne ringar han tagit hem.. Snart ska vi iväg till Bm och väga vår lille kille som börjar bli så stor!


Rosorna

Plankstek

fyra generationer

Nannyn Gunilla. Henne tänker jag hyra på heltid ;)


Kommentarer
» Cecilia

Vad romantiskt =)



Vad kul för er. Jag önskar er alla tre lycka =)

2011-02-15 // 11:58:04
URL: http://hemmahosjag.blogg.se/
» gammelmoster Gunilla o resten

Grattis o lycka till er. Va rädda om varann.Krama lilleman.

2011-02-15 // 19:11:51
» Madeleine - Mamma till Lova

Åååh vad söt han är!! Lille prinsen, jag kan nog tycka att jag ser lite likheter mellan han och Lova, när hon var yngre :) Och jag önskar att Micke kunde vara lika romantisk som sin kusin och fria, men icke, jag bara väntar och väntar. Jag ger han året ut, sen när år tar jag banne mig saken i egna händer! haha :D Stort grattis till förlovningen! Kram på er!

2011-02-18 // 10:19:49
URL: http://madeleines.se
» Tess

Vad kul :)

Grattis till er båda!

2011-02-18 // 10:26:48
URL: http://kakaombord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback