10dagar..

Kikar in en sväng medan min son ligger och sover.. Den meningen trode jag inte jag skulle skriva för 9 månader sedan.  Allt är bra med oss här hemma. Edwin sover mest hela tiden. resten av tiden skiter och äter han. :)
Kan inte förstå att man kan ha een sån stor kärlek till en sån liten människa. Jag och Samuel är lyckligt lottad som fått en sån vacker son!
Mamma och Pappa älskar dig mest av allt i hela världen..

Som sagt jag ska ta mig tid att sitta ned och skriva om förlossningen men det är ju så svårt att slita ögonen från guldklimpen... Har ni några frågor är det bara att fråga på!!

Kommentarer
» Viktoria

Nej men grattis! Har läst din blogg ett tag men nu var det nästan 2 veckor sen jag kikade in o fick ju se att ni fått en pojke! GRATTIS!!!!!!!!!



Är ju gravid själv i V 35 så är ju nyfiken på hur förlossningen var! Du skriver både den värsta o den bästa dagen i ditt liv....blir ju lite nervös men kan ju förstå att det kan vara den värsta oxå! Börjar närma sig för mig nu o nervös ärman ju allt o tar in ALLT som folk säger om förlossningen.

2011-01-29 // 10:34:30
URL: http://viktoriasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback