Äntligen hemma.

Igår fick vi komma hem från BB. Allt kändes väldigt spännande och nervöst men det gick hur bra som helst.! Vi fick sova bra inatt också. Imorse då jag vaknade kändes det som jag gjort en plastikoperation. Brösten var stenhårda och värkte lite. Så nu har äntligen fått igång mjölken så jag vet att han får i sig. Var in på BB på viktkoll idag och han hade gått ner ytterligare 30 g men vi tror det börjar vända nu :) Återkommer senare men ett långt inlägg om hela förlossningen :)






Kommentarer
» Rebecca

Åh såå mysigt! Nu vill jag föda med ): Längtar efter våran lille son! Fast vi har ju fått tillökning här hemma en liten labradortik på 8veckor så det är ju som att ha blivit mamma lite tidigare haha. Hoppas allt gick bra och ser fram emot att få läsa om förlossningen! Kram

2011-01-22 // 10:08:59
URL: http://aspegrenrebecca.blogg.se/
» katja

åå gulliga bilder! :D du komma bli världens bästa mamma!

2011-01-23 // 17:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback