Kottlet i ugn

Idag blir det helstekt kotlettrad med strips och bea sås. Känner mig så huslig nu för tiden och känner inte för att sitta och ta det lugnt fast jag borde nog göra det. Men så länge kroppen inte säger ifrån tycker jag det är okej :)
Det blir så jag följer samuel upp till umeå denna vecka. Han jobbar ju bara till onsdag och jag känner att jag vill från Ö-vik en stund och se nå nytt. Sen vill jag ge mamma och pappa lite semester ifrån mig eftersom jag har varit där då Samuel varit borta :)

Kommentarer
» Mami

Blir bara Mami hemma i veckan, å du vet att du är välkommen hem när du vill och hur ofta du vill <3

2011-01-16 // 19:13:24
» Maria - fashionstars ☆

ja allting leker på bra nu känns det som :) hoppas allt är fint med dig med!

2011-01-17 // 05:40:58
URL: http://fashionstars.blogg.se/
» Madeleine - Mamma till Lova

Åh, hörde att er lilla kommit nu!! Stoooort grattis till lilla Edvin :D Kram från oss!

2011-01-17 // 22:42:02
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback