Ett steg i taget..

Vill bara slänga in ett inlägg för jag ser att det är många som är inne oxh säkert nyfiken på hur det går. Jag har blivit sjukskriven till sista aug men blir jag bättre innan dess tas sjuks bort. Samuel kommer vara pappaledig tillsvidare.. Jag har fått medicin (antidepressiv &sömn). Det kan ta några veckor innan dom har riktig verkan men jag känner redan att jag tagit ett steg i rätt riktning. Men tycker fortfarande det är obehagligt att vistats med mycket folk. Idag var jag och handla och kunde knappt ta upp kortet för jag skakade så mycket.. Sen vill jag tacka för alla underbara ord och ert stöd <3

Kommentarer
» Mami

Älskar dig och önskar jag kunde blåsa bort det onda som jag gjorde när du var liten. <3 <3 <3 ett hjärta till er var i vikbotten som vi älskar så högt från mami å papi

2011-06-13 // 22:23:44
» Malin

allt kommer lösa sig!

2011-06-14 // 09:36:42
URL: http://honsomhetermalin.blogspot.com
» mamma Lea*

Jag vet hur det känns! Allt kommer bli bra igen! Ta hand om dig! Stor kram

2011-06-14 // 10:00:32
URL: http://labellavitaa.devote.se/
» Gunilla

Skönt att höra att det går åt rätt håll. Det blir bra igen fastän det känns tungt och hopplöst när man är mitt i. Bra att höra att Samuel ska vara pappaledig.

Ta hand om varann.

Kram till lilleman och er.

2011-06-14 // 14:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback