Fullt upp

Ja nu när Edwin sover ute i vagnen passar jag på att göra allt jag inte hinner annars, så som Städa, Äta, blogga och skriva listan på Ikea. Vi åker ju nämligen ner till S-vall på Lördag och hälsar på Edwins tremänning Lova med fam. Kommer bli så roligt! :) Efter det ska vi kanske hinna med ett besök hos Edwins andra tremänning som nyss fått en liten knodd också.
Igår var en jobbig dag. Edwin bara grina och grina och bara åt och åt men var ändå inte nöjd. Han ha varit väldigt missnöjd nu några dagar. Så jag testade att ge lite mjölkersättning och ja efter det hade han matkoma så han somnade nästan på engång :) Det tog verkligen emot att ge han det eftersom jag känner att mjölken kanske inte räcker till till han men så skönt att se han mätt och nöjd. Imorgon ska vi till Bm för vägning så då får jag höra vad hon tycker jag ska göra.  Jag hade ju matat han precis innan han fick ersättningen men han fick ändå i sig 180 ml! så inte kan mjölken räcka till e.. :/ och i natt sova han som en stock fram till halv 6 :)



Mitt favvo plagg just nu är denna jeansklänning som jag fick av min snälla mor!



Är det inte härligt att få ett litet leende på morgonkvisten :)

Favvopyjamasen från Ellos.se     Born to be an angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback