Less är bara förnamnet

Åhh. Idag när jag kom med en glad kille på dagis som blev glad över att få se sina kompisar var det bara att vända i dörren. Nu har dom bytt 15-timmars tider till tis-fre 8:15-13:15.. Nej jag tycker inte det är bättre tider :/ och för att få reda på att dom hade bytt skulle jag läst på webben. Ja, som allt annat som ändras. Tar komunen förgivet att alla har internet i dagens läge? Ja men det har inte vi! Så vi får alltså inte reda på något! På telefonen kommer jag inte in :( och det värsta av allt är att dom har helt stängt på tors pgr kompetensutv. Och jag ska ju jobba då!?? När jag väl får chansen så ska det skita sig. Hoppas det går att lösa på något vis för jobba vill jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback