Bröllop

Åhh vad jag är sugen på att gifta mig nu! Speciellt när jag sett bilderna på min fina  barndomsvän som gifte sig idag. kan inte sluta kolla på klänningar på tradera. En sak jag bestämt ör att det kommer bli ett billigt bröllop! Jag vill inte lägga ut en massa tusen på en dag, man kan ha jäkligt roligt ändå. typ ha egengjord buffe ( blink mamma ;) ) och göra egen bukett mm. Sen ör det ju det där med gästlista. Jag skulle bara vilja ha närmaste släkt och vänner. Dom man träffar rätt ofta. Men vara går gränsen? Blir dom sur för att man bjuder doM men inte dom?! Kanske det är enklast att resa iväg och gifta sig på en strand! Huvudsaken jag har edwin och samuel med så är jag nöjd! Någon som har några tips på ett billigt bröllop?

Kommentarer
» Anonym

Har hur mycket med tips och idéer, vårt bröllop kom jag undan med för en liten peng :) kram amanda

2012-12-09 // 19:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback