Helgen

Vilken härlig helg. Dop, snö och bara fått myst.. Igår bjöd vi josefin på middag också hjälpte hon mig med lådorna till handfatet.. Å så bra det kommer bli.. Men magen har varit piss dålig! På dagen igår var den helt underbara men på kvällen fick jag så ont! Nästan som en födselvärk. Hände några gånger och nyss fick jag så ont, kändes som tusen knivar. Ofta blir det bättre efter man fått varit på toa.. Vad kan det vara?!

Ikväll ska vi sätta in dörren på toaletten nere så jag kan städa undan och ställa tillbaka grinden vid trappen. Och på onsdag säger samuel att badrummet ska vara klart. Vågar man hoppas på det ? :)


Kommentarer
» Jenny

Hej!

Brukar titta in här ibland =) och märkte allt du skriver om magproblemen och reagerade direkt. Jag själv har en magsjukdom (IBS) och jag tänkte bara upplysa och tipsa om att denna sjukdom som är vanlig. Om du vill ha råd eller prata så är det bara att höra av dig! Har haft min sjukdom sen jag var liten.

Kram Jenny! :) och god jul!

2012-12-16 // 23:14:29
URL: http://viklundjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback