Nya utmaningar

Nu känner jag för helt nya utmaningar i livet. Vill sadla om helt och börja om från noll. Är ju inte allt för sugen på att plugga men det finns ju korta utbildningar. Nu är bara frågan vad vill jag jobba med? Den frågan har jag fått många gånger och jag har fortfarande inget svar.. Någon som har ett bra tips på vad jag skulle passa att jobba med? :)
Tankarna rullar för fullt runt i min skalle nu och börjar åter få lite problem med sömnen. Jag hoppas det reder sig snart så jag slipper vara så trött å lätt retlig..

Ne tillbaka till min myskväll. Edwin sover å samuel är på hockey så jag får vara alldelens själv å ba mysa ner mig i soffan med en massa filtar å lite gott att äta ;)


Kommentarer
» Anonym

Du skulle passa å jobba på bageri då kan du göra dina goda&fina tårtor :-D

2012-02-06 // 13:44:34
» Gunilla

Håller med föregående skrivare. Konditor Emelie!!!!

2012-02-06 // 21:35:21
» Emelie

Du skulle passa att ha eget företag hemmavid. En muffinsfirma ;-)

Uppfinn något eller joina mig när jag öpnnar en egen skobutik med egendesignade skor! =D

2012-02-26 // 20:05:45
URL: http://flyingaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback