Måndag

Helgerna går alldelens för fort tycker jag! Kan inte helgen bara få en extra dag skulle jag vara nöjd. Skippa måndagarna.. Helgen var helt underbar iallafall. Fredagen var vi ut och åt sen kollade vi på hockeyn. Lördag fick vi lite sovmorgon och tog en timmes promenad sen var det bara att svida om och hämta upp edwin å mommo och åka till kussen.. Kusin fyllde 40 och morbro 50 så dom slog ihop kalaset och bjöd på fantastiskt god mat! Tack ola och camilla!!

Torsdag börjar jag som sagt och praktisera och jag längtar så!! Lite gruvdamt att vara från edwin så länge på dagarna men det ska nog gå bra :)

Just ja! Jag köpte en inpackning/färgbomb av camilla som skulle mjuka upp håret och ge en fin lyster. Tyvärr såg jag inte så stort resultat på färgen men håret blev så himla mjukt och lätt! Men idag då jag stod i dagsljus såg jag att det hade en jättefin lyster och visst fått lite färg :) så den rekommenderar jag! Finns i lite olika färger..
Revolon nutri color 600 använde jag.


Kommentarer
» Linn

Har en sådan färgbomb i färgen mahogny om du vill ha använder den inte.

2012-03-19 // 22:12:25
URL: http://linnoest.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback