Onsdag

Sitter bänkad framför hockeyn och hejjar på modo! Nu gäller det!! Förlorar dom ikväll e de nog kört! Väntar på att samuel ska bli klar så vi kan hugga in i den goda kladdkakan jag har gjort! Så kladdig å mummsig.

Här kommer en bild på dom nya krukorna. Fick fyra av mamma som jag hade tänkt ha i köket men ja ångra mig å dom hamnade i vardagsrummet istället. Så de va bara att åka ner till bjästa å ica igen för att köpa fler. Billiga var dom med. Dom små 59:- och dom stora 79:- . I dom två små fönstren har jag 2 stora och i det stora fönstret har jag 2 stora å 2 små.. Nu vill jag bara köpa nya gardiner och putsa fönstren med :)


Kommentarer
» Annika - drömmen om 11 barn

Sv Åhåå skoj! :) Alltid kul att få veta att nån fyller år samtidigt liksom :D Eller ja - nån som man kan följa eller så :) Min stora grabb fyller 16 jan me så det är lite skoj :D

2012-03-15 // 23:35:57
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback