2 år

Idag är det 2 år sen jag satt på soffan och blev måttligt överraskad! Jag hade ju gett upp för länge sen ;) men samuel hade skaffat ringar och edwin låg emellan oss inte ens en månad gammal! Åhh vad jag blev glad!!
När bröllop blir låter vi vara osett fast jag helst hade velat gifta mig på engång!! Men inte bara för att få gifta mig utan för att underlätta allt. Om det skulle hända mig något så skulle det bli mycket lättare för samuel mm..

Iallafall så hade edwin gjort världens finaste ❤dag present! Visst är den fin!!


Kommentarer
» Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Jaaa, de var superfina! Är lite fjärilsbesatt tror jag, haha :D

Kram till er, alla 4 <3

2013-02-15 // 15:08:36
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback