Söndag

Äntligen kan jag tampas med morgonillamåendet tror jag? En macka sen bruka det kännas bättre. Men eftermiddagarna och kvällarna är värre. Nu några dagar i rad har jag fått trycka fingrarna i halsen för att må bättre. Huvvaligen. Tur det finns lite att ta på sen innan för hen. :)
Idag har vi varit ute i det fina vädret och gått och försökt få edwin å åka skidor. Skulle så gärna bara vilja att han hedde på sig dom. Det är nämligen lilla vasaloppet på skyttis nösta helg tro ja de va. Då fanns det för barn 0-5år.. Men han kanske kan gå istället? ;)
Ne försöka få lite sömn nu. Ha det bäst!


Kommentarer
» Katja

Nä tyvärr, ska åka till fjälls den dagen :(
Annars hade jag jättegärna följt med!!!

2013-02-06 // 18:45:45
URL: http://kaatjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback