Cravings

Brukar man få cravings så här tidigt i graviditeten? Med edwin hade jag inte så många. Citron vatten kunde jag dricka 2-3 liter per dag och chili cheese och milkshake var jag ofta sugen på..
Just nu är jag sugen på loka, vindruvor, fefferoni och tomater med salt på! Haha inget tok onyttigt iallafall :)

Så som jag har räknat ( när jag hade mens sist) så är jag i vecka 7. Men sen vet jag ju inte om senaste mensen var nidblödning som jag hade med edwin. Så vi får väl vänta till ultraljudet för att få veta. Är så sugen på att åka till umeå för ett tidigt ul men det kostar ju 700. Kanske kan tjata till mig ett av barnmorskan.


Kommentarer
» Katja

Åh vad kuul :D!!!

2013-01-28 // 16:53:13
URL: http://kaatjas.devote.sr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback