Fredag

Jag lyser med min frånvaro! Men just nu är det lite annat som kommer emellan.
Vi är hundvakt till brorsns hund tills han får ett nytt hem.. Hoppas han får komma till en snäll själ!

Vi har även bokat in oss på parkväll den 26 jan då bången å matilda kommer upp! Kommer bli jätte roligt! Och jag hoppas jag ska få inskola mig på ett jobb snart. Ett jobb som verkligen skulle passa mig nu i den situation jag är i med min mage.. Just nu äter jag minst 4 tabletter och 2 påsar pulver per dag , undviker gluten å laktos! Så snart sk de väl vara ordning på magen!! Annars blir jag galen!! Snart 2 år med dessa bekymmer..


Kommentarer
» Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Tack! Annorlunda och så charmigt :D Hans Lion E... :D

Hoppas allt är bra med er!

Kram från oss

2013-01-14 // 21:07:06
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback