I am a klantarsle!

Ja vad ska man säga. Igår när jag skulle gå nerför trappen med orena sängkläder halkar jag till och ramlar nerför trappen. Nästan hela vägen. Jag trode jag brutit både arsle och arm!
armen blev lite sämre igår och jag valde att vara hemma och försöka komma i kontakt med vc. Men jag gick in på nån online sida och skrev med en läkare där som sa attdet inte var nån fara då jag kunde röra armen obehindrat. Men lite vila tills det blev lite böttre sen va de ba å röra den för fullt.. Sen gjorde det inte så mycket att jag var borta idag heller eftersom alla handledare var borta och det var nån praktikant som skulle vara där istället. Men imorrn e vi påt igen :) ska ju till bm också imorrn ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback