Fru Lundqvist

I lördags hade vi dop för vilgot. Och det ingen visste var att vi även skulle gifta oss! Oj så roligt det var att se allas min då jag och pappa gick fram :) men ack vilken resa det var.. 3 veckor innan bestömde vi att vi skulle göra det, lute halv panik att få ihop allt med klänning blommor mm, edwin fick magsjuka och var dålig en vecka! Å vilgot blev sjuk. Hann inte baka några tårtbottnar som jag hade tänkt. Och 3 dagar innan får jag migrän av all stress! Kunde det bli mer jobbigt nu? När dagen var här mådde jag så mycket bättre. Åkte iväg och fixade smink och hår. 5 min innan klockorna ringde skicka linda upp pappa som kollade på mig och blev alldelens rörd. Och han ville ju såklart föra mig fram till altaret där min blivande man stod! Trode ja skulle vara mer nervös men icke!! Tro jag log hela dagen för jag var så lycklig!!! Han sa ja och jag sa ja! Helt underbart.. Vilgot var så snäll hela vigseln och dopet!! Senare på kvällen tog vi in på elite hotell hör i stan å käka och bara mös!! Så nu är jag äntligen fru lundqvist!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback